مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-20سياسي

نماینده پاوه: دولت به دور از سیاسی کاری و شعار نسبت به استقرار زلزله زدگان اقدام کند


نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس گفت: دولت به دور از سیاسی کاری و شعار نسبت به استقرار و اسکان موقت مردم زلزله زده اقدامات لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب نادری در تذکری در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در مناطق زلزله زده حضور یافتند، اظهار کرد: از رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و کلیه اشخاص و سازمان هایی که در این چند روز در مناطق زلزله زده حضور یافته و زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می کنم و ای کاش رییس جمهور می نشست و با مردم حادثه دیده درددل می کرد.

وی افزود: مشکلات این خطه با همه پیچیدگی های کار و نواقص موجود در حال حاضر به تدریج در حال پیگیری است، اما واقعیت این است که بسیار سریع تر از آنچه که گمان می کنیم فضای عادی و اداری و مدیریتی جایگزین شرایط مدیریت بحران در مناطق مذکور خواهد شد ولی زمستان و سرمای کشنده کوهستان کاری به این موضوعات ندارد و به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: خواهران و برادران زلزله زده ما گرچه در چادر به سر می برند اما برای دفاع از خود در برابر هجمه زمستان هیچ چیز ندارند و در چنین هوای سردی که درجات زیر صفر خود را به سرعت طی می کند چه خواهند کرد؟ نادری خطاب به هیأت وزیران گفت: بعضی از روستاها که تعدادشان هم کم نیست تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پاوه: دولت به دور از سیاسی کاری و شعار نسبت به استقرار زلزله زدگان اقدام کند

نماینده پاوه: دولت به دور از سیاسی کاری و شعار نسبت به استقرار زلزله زدگان اقدام کند