مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 13:052017-11-20اقتصادي

بررسی فناوری های نوین در کشاورزی پایدار در یک کنفرانس بین المللی


هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از متخصصان و کارشناسان بین المللی، - فردا در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فناوری های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی و مرکز IFEED آلمان و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی، تولید غذای سالم و کاهش گرسنگی جهانی فردا، سه شنبه 30 آبان ماه جاری برگزار می شود.

این کنفرانس که تاکنون در کشورهای آلمان، دانمارک، چین، کانادا، ژاپن و مالزی با حضور بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی در 7 دوره برگزار شده با محورهای کشاورزی سازگار با اقلیم، فناوری های نوین در کشاورزی پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب، مدیریت پسماند کشاورزی، امنیت غذایی، رویکردهای سبز در صنعت و کشاورزی و انرژی های تجدیدپذیر برگزار خواهد شد.

مهمان هایی از اساتید برجسته حوزه های کشاورزی پایدار همچون مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر آلمان (IFEED) ، Nordic Folkecenter for Renewable Energy (دانمارک)، ICSA (آلمان)، SSARM (هند)، Hokkaido ژاپن و Food and Agricultura Organization ( سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فناوری های نوین در کشاورزی پایدار در یک کنفرانس بین المللی

بررسی فناوری های نوین در کشاورزی پایدار در یک کنفرانس بین المللی