مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 13:002017-11-20سياسي

رهبر انقلاب: مسئولان تلاش را مضاعف کنند


رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حضرت آیت الله خامنه ای ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت دیده بازدید کردند.

ایشان سپس در جمع مردم داغدار و مصیبت زده سرپل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مردم گفتند: بسیار مایل بودم که در زمان شادی دلها و خرمی زندگی به شهر شما مردم مهربان و باوفا بیایم نه در شرایطی که دچار غم و بلا و چنین مصیبت شدیدی هستید.

رهبر انقلاب اسلامی با ابراز همدردی با یکایک دلهای داغدار در شهرها و روستاهای آسیب دیده، افزودند: با غم شما، دلهای ما پر از غم و افکار ما نیز گرفتار شد.

ایشان با اشاره به مقاومت و ایثار و ایستادگی مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کردند: این اولین باری نیست که شهر شما مردم صبور و مهربان و شهرهای اطراف آن دچار چنین مشکلاتی شده است بلکه شما در دوران جنگ تحمیلی نیز محکم و استوار، مردانگی و استقامت و پهلوانی خود را در مقابل درد و رنج ها نشان دادید و امروز نیز نشان خواهید داد.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: انسان های بزرگ و دلاور در مقابل حوادث می ایستند و آن حوادث را مغلوب اراده خود می کنند، بنابراین اگر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: مسئولان تلاش را مضاعف کنند

رهبر انقلاب: مسئولان تلاش را مضاعف کنند