مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 12:552017-11-20ورزشي

پشت پرده اردوی پرسپولیس در عمان/ وقتی پدر مسئول باشگاه به سفر می رود!


حواشی اردوهای پرسپولیس در خارج از کشور تمامی ندارد، به طوری که این تیم در آخرین اردوی که برای بازی برابر الهلال در عمان برگزار شد، 60 نفر از جمله پدر یکی از مسوولان باشگاه را به این سفر برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان حضور علی اکبر طاهری بر مسند مدیریت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با حواشی و اتفاقات زیادی علی الخصوص در برگزاری اردوهای مختلف مواجه بوده است.

البته حواشی اردوها فقط مربوط به خوشگذرانی بازیکنان نشده، چرا که در بیشتر مواقع، سفر همراهان زیاد نیز بر این حواشی افزوده است.

پرسپولیس در آخرین سفر خارجی اش که به کشور عمان جهت برگزاری بازی برابر الهلال عربستان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، 60 نفر را به مسقط برد که یکی از این افراد پدر یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بوده است! در این سفر هم چنین 10 نفر با هزینه پرسپولیس برای بلیت فروشی به عمان برده شدند اما جالب است که بدانید در نهایت فقط 20 بلیت از سوی پرسپولیس به عنوان میزبان این دیدار به فروش رسیده است.

نکته جالب دیگر این سفر این بوده که در بین افراد اعزامی خانمی به نام "ن – ل" و آقایی به نام "ع – س" بوده اند که جتی در هتل محل اقامت تیم اقامت داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اردوی پرسپولیس در عمان/ وقتی پدر مسئول باشگاه به سفر می رود!

پشت پرده اردوی پرسپولیس در عمان/ وقتی پدر مسئول باشگاه به سفر می رود!