مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 12:352017-11-20سياسي

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود


چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی، 5 و 6 اردیبهشت ماه 97 توسط دانشگاه علم و فرهنگ تهران و جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت حوزه وب و سایبر، کنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا ضمن ترسیم محورهای مهم پژوهش در وب، پژوهش هایی را که در این حوزه مهم راهبردی انجام می شود، جمع آوری کرده و پژوهشگران حوزه وب را گردهم جمع کند.

کنفرانس وب پژوهی تنها کنفرانس بین المللی در کشور است که به صورت ویژه بر روی پژوهش در حوزه وب متمرکز شده است و توانسته است جایگاه ویژه ای در کشور کسب کند.

واژه "وب پژوهی" چند سالی است که توسط مرکز وب پژوهی دانشگاه علم و فرهنگ وارد ادبیات پژوهشی کشور شده است.

هر چند در کشور جشنواره ها، نمایشگاه ها و استارتاپ های متنوعی در حوزه وب برگزار می شود، اما کمتر به بحث مهم پژوهش در وب پرداخته شده است.

یکی از اهداف مهم کنفرانس بین المللی وب پژوهی، تاکید بر روی بین رشته ای بودن تحقیقات در حوزه وب است و محورهای تعریف شده در این کنفرانس ابعاد مختلف فنی، اجتماعی، اقتصادی، حقوقی، اطلاعاتی و حتی هنری وب را در بر می گیرد.

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی با مشارکت مستقیم پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) برگزار می شود و علاوه بر نمایه شدن مقالات در SID در پایگاه استنادی جهان اسلام (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود

چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود