مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 12:262017-11-20فرهنگي

با تجلیل از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی سومین آیین سال نوای موسیقی ایران برپا می شود


سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی با عنوان سال نوا با تجلیل از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی شنبه چهارم آذرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، علی جعفری پویان نوازنده ویولن و دبیر اجرایی این مراسم در خصوص سومین سال نوای موسیقی گفت: در این دوره که با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری ن یاوران برگزار می شود، از پنج هنرمند برجسته موسیقی کشورمان همچون بهروز همتی (نوازنده تار)، محسن افتاده (نوازنده فاگوت)، مینا افتاده (نوازنده سنتور)، همایون رحیمیان (نوازنده ویلن) و محسن الهامیان ( آهنگساز، مدرس و مترجم) تجلیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سال نوا را از سال 94 با هدف ایجاد یک جریان مداوم و به سامان برای تجلیل از نوازندگان، مدرسین و استادان پیشکسوت موسیقی درنیاوران برگزار کردیم.

امید که امسال هم بتوانیم از آنها تجلیل و قدردانی شایسته ای داشته باشیم.

این نوازنده ویلن با اشاره به مشارکت 200 موسیقیدان ایرانی در برگزاری سال نوا بیان داشت: درپی دعوت به مشارکت برای برگزاری این برنامه توسط اینجانب، موسیقی دان های کشورمان با حمایتهای مالی و معنوی، بخش عمده ای از بودجه این مراسم را تامین می کنند و این اتفاق بسیار ارزشمند است چراکه روح مشترک این گروه از جامعه موسیقی و نیز همبست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تجلیل از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی سومین آیین سال نوای موسیقی ایران برپا می شود

با تجلیل از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی سومین آیین سال نوای موسیقی ایران برپا می شود