مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 12:252017-11-20ورزشي

عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم


دارنده مدال نقره بازیهای جهانی 2017 لهستان گفت: تمام تلاشم بر این است تا حضور قدرتمندی در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش داشته باشم و با کسب مدال دوباره رنکینگ خود را افزایش دهم.

- اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، درباره حضورش در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش اظهار کرد: مدت یکماه است که به طور مرتب در اردوی آمادگی هستم تا بتوانم بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنم.

البته به دلیل عدم حضور تیم کامپوند در مسابقات جهانی مکزیک، رنکینگ من چند پله افت کرد که امیدوارم این افت را در مسابقات قهرمانی آسیا جبران کنم و با کسب مدال طلا بتوانم دوباره رنکینگ خود را افزایش دهم و خود را به عنوان یکی از کمانداران مطرح دنیا در رشته کامپوند مردان مطرح کنم.

وی گفت: مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا چون هر دو سال یکبار برگزار می شود و رنکینگ بالایی دارد، بهترین کمانداران آسیا در آن شرکت می کنند بنابراین کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست.

اما به هر صورت برای کسب مدال در هر سه بخش انفرادی، تیمی و میکس تمرینات سختی را در یکماه گذشته پشت سر گذاشته ایم تا شرکت نکردن در مسابقات جهانی مکزیک (به دلیل عدم صدور روادید)را در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم

عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم