مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:502017-11-20ورزشي

فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است


سرمربی تیم فوتبال پنج نفره معلولان از اعلام آمادگی شش تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال پنج نفره در مالزی خبر داد و گفت: به دنبال قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی 2018 اسپانیا هستیم.

- جواد فلفلی در گفت وگو با ایسنا، ارزیابی از وضعیت تیم فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی، اظهار کرد: برای حضور در این رقابت ها تاکنون پنج مرحله اردو را سپری کرده ایم و ششمین اردو از پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید هرندی با حضور 9 فوتبالیست و دو دروازه بان آغاز شده و تا 30 آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت : در پایان این اردو ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مالزی که در قالب هشت ورزشکار و دو دروازه بان است، مشخص می شود.

همچنین هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی که وصل به اعزام است، از اول آذر آغاز و تا 21 آذر قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

تمام تلاشمان بر این است که با حضور هر چه قوی تر در مسابقات قهرمانی آسیا، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، سهمیه مسابقات جهانی اسپانیا را نیز که بین 3 تیم برتر توزیع می شود، به خود اختصاص دهیم.

فلفلی خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون تیم های ژاپن، کره، چین، هند، تایلند، مالزی و ایران اعلام آمادگی کرده اند که امیدوارم تعداد تیم ها افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است

فلفلی: قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی هدف اصلی فوتبال پنج نفره است