مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:402017-11-20حوادث

کشف دو محموله قاچاق انسان در گمرک


گمرک ایران از کشف نهمین و دهمین محموله قاچاق انسان در سالجاری خبر داد و اعلام کرد : یکی از محموله ها ورودی و محموله دیگر خروجی بوده که در هر دو محموله قاچاق انسان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از گمرک، در داخل محموله ورودی قاچاق انسان یک دختر جوانی کشف شده است که در لابه لای محموله یک کامیون ترک مخفی شده بود؛ این دختر جوان قصد داشت با پنهان شدن در محموله ای که از ترکیه وارد مرز بازرگان شده بود، به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شود.

هنوز از انگیزه های احتمالی این فرد اطلاع دقیقی در دست نیست اما بر اساس اعلام ماموران گمرک این دختر جوان تابعیت ایران را دارد و با مخفی شدن در بار یک کامیون قصد داشت به صورت قاچاق وارد کشور شود.

ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از کامیون های ورودی به پارگی چادر این کامیون مشکوک و در بازرسی های بیشتر این دختر جوان را کشف کرده اند.

همچنین ماموران گمرک بازرگان در محموله دیگری که صادراتی بود از داخل بار مس صادراتی یک پسر نوجوان را کشف کردند؛ پسر نوجوان که تابعیت یکی از کشورهای همسایه را دارد قصد داشت به صورت غیر قانونی و قاچاق از کشور خارج شود.

گمرک ایران با هوشمند سازی تمامی اطلاعات و مدیریت ریسک هوشمند، اکنون تمامی محموله ها را به صورت 100 درصدی کنترل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو محموله قاچاق انسان در گمرک

کشف دو محموله قاچاق انسان در گمرک