مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:252017-11-20اجتماعي

تقویت جایگاه آموزش ابتدایی/ تصمیمی بر ادغام معاونت ابتدایی و متوسطه نداریم


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از کاهش معاونت های این وزارتخانه به پنج معاونت طی یک تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: اکنون کارگروهی در همین زمینه تشکیل شده و مشغول بررسی های کارشناسی است.

- علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان انجام اصلاحات ساختاری در آموزش و پرورش و ادغام معاونت ها اظهار کرد: به استناد مصوبه شورای عالی اداری باید همه وزارتخانه های کشور اندازه معاونت های خود را منطقی کنند.

وی افزود: استاندارد موجود، پنج معاونت است.

در آموزش و پرورش کارگروهی تشکیل شده و در حال بررسی این موضوع است تا مشخص شود کدام معاونت ها و به چه شکلی باید با یکدیگر ادغام شوند و یک بازنگری صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج بررسی ها را بزودی اعلام می کنیم، گفت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما تاکید ما و وزیر این است که آموزش ابتدایی باید در هر صورت تقویت شود و جایگاه خوبی داشته باشد.

الهیار در پاسخ به اینکه آیا دو معاونت ابتدایی و متوسطه با یکدیگر ادغام خواهند شد؟ گفت: پیشنهادات مختلفی مطرح است و هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما بنا بر این است که این کار اتفاق نیافتد و این دو معاونت ادغام نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جایگاه آموزش ابتدایی/ تصمیمی بر ادغام معاونت ابتدایی و متوسطه نداریم

تقویت جایگاه آموزش ابتدایی/ تصمیمی بر ادغام معاونت ابتدایی و متوسطه نداریم