مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:002017-11-20بين الملل

اسراییل دو حمله خود به مواضع ارتش سوریه را توجیه کرد


یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی 24 ساعت گذشته یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه واقع در ارتفاعات جولان سوریه را هدف گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، ارتش رژیم صهیونیستی" در بیانیه ای ضمن تایید این حمله مدعی شد، نیروهای سوریه با ساخت و سازهایی که با هدف تقویت مرکزی نظامی در بخش شمالی این منطقه انجام می دهند، توافقنامه امضا شده در سال 1974 میلادی را نقض کردند و یکی از تانک های ارتش اسراییل نیز در پاسخ به این اقدام آنها شلیک هشدارآمیزی به سوی منطقه مذکور داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزییات ایجاد سایت نظامی مذکور، تنها تاکید کرد، طبق توافقنامه امضا شده، انتقال استحکامات سنگین یا خودروهای نظامی به منطقه غیرنظامی در ارتفاعات جولان ممنوع است.

روز شنبه نیز یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی تیراندازی مشابهی انجام داد و ارتش اسراییل نیز بیانیه مشابهی را صادر کرد.

ارتش اسراییل در بیانیه روز شنبه خود اعلام کرد، به نیروهای سازمان ملل که مسؤولین کنترل محدوده دو بخش متعلق به سوریه و اسراییل در ارتفاعات جولان و جلوگیری از وقوع درگیری میان دو طرف هستند، شکایت کرد.

رژیم صهیونیستی از ژوئن 1967 میلادی حدود 1200 کیلومتر مربع از ارتفاعات جولان سوریه را به اشغال خود درآورده و در سال 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل دو حمله خود به مواضع ارتش سوریه را توجیه کرد

اسراییل دو حمله خود به مواضع ارتش سوریه را توجیه کرد