مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 09:302017-11-20ورزشي

رفتن طاهری ازپرسپولیس حتمی شد/قانون+فشاراسپانسرپیامکی


چه کسی است که نداند همین قانون را هم اگر وزارت ورزش نخواهد، می شود با مجوزهایی رسمی و فوری کنار زد و همچنان از طاهری در راس پرسپولیس استفاده کرد البته اگر لابی سنگین اسپانسرپیامکی و جنجالی امان بدهد ولی بعید است طاهری زیربار چنین تحمیلی برود.

- علی اکبر طاهری، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس که البته دلایل دیگری برای استعفای خود داشته، از کم و کیف این ابلاغیه قانونی هم باخبر بوده و تلاشی برای دریافت مجوز از دولت برای مستثنی شدن نکرده است؛ چرا که دلایل مختلفی برای جدایی از جمع سرخپوشان داشته است.

طاهری که سالیان طولانی در صنعت خودروی کشور به کار مشغول بوده است، از سمت دولتی خود بازنشسته شده و به نظر می رسد از نظر قانونی راهی برای ادامه حضور او در سمت مدیرعامل پرسپولیس نباشد.

در حال حاضر پرسپولیس با سرپرستی حمیدرضا گرشاسبی اداره می شود که او نیز جزو بازنشستگان محسوب می شود اما به دلیل داشتن سابقه حضور در جبهه و ایثارگری شامل این قانون نمی شود.

با انتشار نامه قانونی و با توجه به جمع بندی وزارت ورزش باید در انتظار تغییرات سریع در پرسپولیس بود که در 2 فصل و نیم گذشته تیمی مطابق با سلیقه هواداران بوده و عناوین مختلفی را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتن طاهری ازپرسپولیس حتمی شد/قانون+فشاراسپانسرپیامکی

رفتن طاهری ازپرسپولیس حتمی شد/قانون+فشاراسپانسرپیامکی