مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 09:002017-11-20سياسي

روزی که رییس مجلس «برادر عزیز» احمدی نژاد بود


9 سال پیش در چنین روزی، محمود احمدی‎نژاد به مجلس هشتم آمده بود تا از صادق محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دفاع کند.

او در این جلسه از همیاری دولت و مجلس سخن گفت و در بخشی از سخنانش از علی لاریجانی به عنوان «برادر عزیزم» یاد کرده و پیش بینی کرد که هیچ .

- 9 سال پیش در چنین روزی، محمود احمدی‎نژاد به مجلس هشتم آمده بود تا از صادق محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دفاع کند.

او در این جلسه از همیاری دولت و مجلس سخن گفت و در بخشی از سخنانش از علی لاریجانی به عنوان برادر عزیزم یاد کرده و پیش بینی کرد که هیچ گاه نیروهای انقلاب رودرروی هم قرار نخواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین در ادامه نوشت: پیش بینی او تنها چند سال دوام آورد و در روز یکشنبه سیاه که او در جلسه استیضاح وزیر کارش شیخ الاسلام حضور یافته بود، لحن کلامش نسبت به رییس مجلس تغییری 180 درجه ای یافت.

او این روزها هم که روسای قوای مقننه و قضاییه را برادران لاریجانی خطاب می‎کند، بار دیگر به رویارویی با نیروهای انقلاب رو آورده است.

در ادامه بخش‎هایی از سخنان احمدی نژاد در کسوت رییس دولت نهم را در 28 آبان ماه سال 87، در مجلس شورای اسلامی و در دفاع از صادق محصولی بخوانید: * این دولت تنها دولتی است که بارها به صراحت اعلام کرده است که مجلس مقتدر بالاترین یار و همکار دولت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که رییس مجلس «برادر عزیز» احمدی نژاد بود

روزی که رییس مجلس «برادر عزیز» احمدی نژاد بود