مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 08:302017-11-20اقتصادي

شفاف سازی آمار قربانیان مسکن مهر کرمانشاه


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، نقل قول برخی رسانه ها از وی تحت عنوان افزایش کشته های مسکن مهر زلزله این استان به 100 نفر را تکذیب کرد و این آمار را تنها مربوط به واحدهای مسکن مهر خودمالک که توسط مردم و نه دولت ساخته شده بود، دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، درخور توضیح است که مسکن مهر خود مالکی شامل واحدهایی است که دولت صرفا وام مسکن مهر به آن ها اختصاص داده و دیگر اقدامات از جمله ساخت توسط خود مالک انجام شده است.

در حالی که طبق آخرین آمارها، میزان تلفات زلزله کرمانشاه در واحدهای مسکن مهر دو نفر اعلام شده بود، 27 مهر ماه و به فاصله گذشت شش روز از این زلزله، خبرگزاری ایلنا در گفت وگو با نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، از افزایش کشته های مسکن مهر به 100 نفر خبر داد.

اگر چه در فیلم ضمیمه ای که این خبرگزاری منتشر کرده بود، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، این آمار رادرباره واحدهای مسکن مهر خودساخته اعلام کرده بود، اما تیتر غیر دقیق کشته های مسکن مهر به 100 نفر رسید این خبرگزاری، یکی دیگر از حواشی زلزله کرمانشاه را رقم زد.

نیک کردار در پی انتشار این خبر خبرگزاری فارس به نقل از وی، در خصوص خبر کشته شدن 100 نفر بر اثر زلزله در مسکن مهر کرمانشاه، گفت: صحت ندارد و کذب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی آمار قربانیان مسکن مهر کرمانشاه

شفاف سازی آمار قربانیان مسکن مهر کرمانشاه