مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 08:052017-11-20سياسي

برگزاری مرحله پایانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها از 6 آذر


مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور، با حضور 1008 نفر شرکت کننده که در بخش ها و رشته های مختلف به رقابت خواهند پرداخت، - برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های سراسر کشور با حضور 8 دستگاه مختلف طی روزهای 6 تا8 آذر ماه در حوزه هنری تهران برگزار می شود و طی دو آیین اختتامیه، برگزیدگان در رشته های مختلف اعلام و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

این جشنواره ملی با حضور هشت دستگاه دانشگاهی و نمایندگان آنها در حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد.

در بخش آوایی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های سراسر کشور 329 نفر از دانشجویان زن و مرد و همچنین در بخش معارفی در این دوره از جشنواره 172 نفر از دانشجویان دستگاه های مختلف شرکت می کنند.

در بخش هنری در مجموع 204 شرکت کننده در این دوره از جشنواره حضور داشتند که همگی از دانشجویان هستند که از این تعداد 106 نفر را آقایان و 98 نفر را خانم ها تشکیل می دهند.

امسال در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های سراسر کشور، در بخش ادبی 96 شرکت کننده حضور دارند و در بخش فناوری نیز 53 دانشجو رقابتهای خود را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله پایانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها از 6 آذر

برگزاری مرحله پایانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه ها از 6 آذر