مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 04:362017-11-20سياسي

فرهاد مهدوی نقد و بررسی راهبرد رسانه ای شبکه های اجتماعی به هنگام بحران


با توجه به زلزله اخیر، اکنون ایران نقطه کانونی رسانه های دنیا است و این رسانه ها به هر صورتی در صدد هستند نقاط ضعف، مشکلات و کاستی ها را برای بدبین کردن مردم ایران و جهان به حاکمیت و نظام اسلامی منتشر کنند.

- نقد و بررسی راهبرد رسانه ای شبکه های اجتماعی به هنگام بحران با توجه به زلزله اخیر، اکنون ایران نقطه کانونی رسانه های دنیا است و این رسانه ها به هر صورتی در صدد هستند نقاط ضعف، مشکلات و کاستی ها را برای بدبین کردن مردم ایران و جهان به حاکمیت و نظام اسلامی منتشر کنند.

یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران، فعالیت رسانه ای است و در بحران های مختلف با توجه به رسانه های قدرتمندی چون تلویزیون، رادیو، روزنامه ها و در شرایط فعلی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هر کدام به گونه ای در صددند اخبار و حواث بحران را منتشر کنند.

از طرف دیگر مخاطب نیز به دنبال آن است که محتوای چیستی، چرایی، چگونگی و حتی کجا و کی اخبار را بداند؛ در این شرایط که ما شاهد اهمیت رسانه های کوچک، قابل حمل و جیبی هستیم، نرم افزارهای تلفن همراه کار همه رسانه های تلویزیونی، رادیویی و چاپی را یکجا و با هم انجام می دهند و همین موضوع سبب گرایش و جذابیت این رسانه در بین مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد مهدوی نقد و بررسی راهبرد رسانه ای شبکه های اجتماعی به هنگام بحران

فرهاد مهدوی نقد و بررسی راهبرد رسانه ای شبکه های اجتماعی به هنگام بحران