مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 23:202017-11-19بين الملل

دبیرکل اتحادیه عرب: علیه ایران اعلام جنگ نخواهیم کرد


دبیرکل اتحادیه عرب با بیان این که "امکان آن وجود دارد که پرونده ی نقش ایران در منطقه را به شورای امنیت انتقال دهیم"، گفت: اکنون علیه ایران اعلام جنگ نخواهیم کرد.

- دبیرکل اتحادیه عرب با بیان این که "امکان آن وجود دارد که پرونده ی نقش ایران در منطقه را به شورای امنیت انتقال دهیم"، گفت: اکنون علیه ایران اعلام جنگ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روسیاالیوم، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در پایان نشست ضدایرانی قاهره، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در بیانیه پایانی این نشست، دخالت های ایران در منطقه از جمله در عربستان و بحرین را محکوم کردیم و به مساله موشک های بالستیک پرداختیم.

وی ادامه داد: امکان آن وجود دارد که مساله دخالت های ایران در منطقه را به شورای امنیت منتقل کنیم.

وی افزود: امیدواریم که رفتارهای ایران تغییر کند و این پیام به برادران مان در ایران برسد که کشورهای عربی از آن ها بسیار ناراحت هستند.

ابوالغیط در ادامه با بیان این که تمام کشورهای عربی از جمله لبنان از رفتارهای ایران ناراضی هستند، مدعی شد: این مساله زمان زیادی خواهد برد زیرا ایران به تازگی این اقداماتش را انجام نداده است و به دنبال توسعه طلبی و سیطره است اما کشورهای عربی به این موضع ایران پاسخ خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اتحادیه عرب: علیه ایران اعلام جنگ نخواهیم کرد

دبیرکل اتحادیه عرب: علیه ایران اعلام جنگ نخواهیم کرد