مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 22:552017-11-19بين الملل

عادل الجبیر مدعی شد: در برابر تجاوزهای ایران سکوت نخواهیم کرد


وزیر خارجه عربستان ضمن متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، گفت که در برابر آنچه که وی تجاوزهای ایران عنوان می کرد، سکوت نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان امروز یکشنبه در نشست وزرای خارجه عرب علیه ایران در مقر اتحادیه عرب، گفت: در این نشست باید تصمیم قاطعی برای مقابله با دخالت های ایران و سیاست های آن در منطقه اتخاذ شود.

وی مدعی شد که ایران تمام قوانین بین المللی را نقض کرده است و رفتارهای ایران باعث شده که جامعه بین الملل این کشور را جزو اولین کشورهای حامی تروریسم قرار دهد.

الجبیر در ادامه با اشاره به این که در دوره اخیر بیش از هشتاد موشک به عربستان اصابت کرده است، مدعی شد: قبول سریع شرکت در این نشست از سوی وزرای خارجه کشورهای عربی نشان می دهد که این کشورها خطرات ایران بر منطقه را احساس کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حمله موشکی انصارالله یمن به فرودگاه ملک خالد ریاض، مقامات سعودی ایران را به دست داشتن در این حمله متهم کردند که با واکنش شدید مقامات کشورمان همراه بود.

عربستان سعودی در پی این حمله از وزرای خارجه تمام کشورهای عربی دعوت کرد تا نشستی فوری به منظور مقابله با آنچه که دخالت های ایران عنوان کرده است، در قاهره برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادل الجبیر مدعی شد: در برابر تجاوزهای ایران سکوت نخواهیم کرد

عادل الجبیر مدعی شد: در برابر تجاوزهای ایران سکوت نخواهیم کرد