مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 21:402017-11-19اقتصادي

شاید دلار گران تر نشود!


گرچه وزیر اقتصاد تاکید داشت سیاستی برای ماندگاری دلار برای بیش از 4000 تومان وجود ندارد، اما فعلا در این نرخ و بیش از آن ماندگار شده و نشانه هایی برای برگشت به کمتر از این نرخ دیده نمی شود.

- این در حالی است که تازه ترین اظهارات رییس کل بانک مرکزی تنها نشان از این دارد که می توان مانع از افزایش بیش از این قیمت دلار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلار در سال جاری و در زمانی زودتر از روال معمول سال های قبل روند رو به رشد خود در نیمه دوم سال را از سرگرفت.

از اوایل شهریورماه از کانال 3800 عبور و در نیمه مهرماه به 4000 تومان رسید، نرخی که در سال گذشته در دی ماه ثبت شده بود یعنی زمانی که محرکان افزایش قیمت دلار موجب این رشد شدند، از افزایش تقاضای فصلی گرفته تا تحولات بین الملل، زمان تسویه بدهی های خارجی و همچنین کمی عرضه توسط پتروشیمی ها شرایط نوسان بازار را فراهم کرده بودند.

در جریان نوسانی که در حدود سه ماه گذشته در بازار ارز رخ داد رییس کل بانک مرکزی در اولین واکنش های خود اعلام کرد که تقاضای فصلی و به ویژه انتظارات ناشی از تحولات بین الملل عامل این موضوع بوده است که منظور از تحولات بین الملل و انتظارات آن به سخنرانی که قرار بود رییس جمهور آمریکا در رابطه با مواضع خود نسبت به ایران اعلام کند، بر می گشت که البته بعد از اعلام نظر وی درباره برجام روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید دلار گران تر نشود!

شاید دلار گران تر نشود!