مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 21:302017-11-19بين الملل

الجبیر: سکوت در برابر ایران به نفع امنیت اعراب نیست


«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در مراسم افتتاحیه نشست اضطراری وزرای خارجه عرب در قاهره، اتهامات بی اساس همیشگی سعودی ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در برابر همتایان عرب خود بازخوانی کرد.

- عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در مراسم افتتاحیه نشست اضطراری وزرای خارجه عرب در قاهره، اتهامات بی اساس همیشگی سعودی ها علیه جمهوری اسلامی ایران را در برابر همتایان عرب خود بازخوانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بیر در ابتدا از قبول شرکت در این نشست از سوی دیگر وزرای خارجه عرب تشکر کرد و گفت: قبول شرکت در این نشست فوری، حاکی از این است که کشورهای شرکت کننده از خطری که اقدامات ایران برای امنیت و ثبات منطقه دارد، آگاه هستند.

وزیر خارجه عربستان سپس به سراغ اتهام بی اساس ایرانی بودن موشک هایی که یمنی ها در دفاع از خود به سمت سعودی ها شلیک می کنند رفت و گفت: موشک بالستیکی که به پایتخت کشور من شلیک شد، نشان گر حملات مکرر ایرانی ها به پادشاهی سعودی است و تاکنون شاهد شلیک هشتاد موشک بالستیک دارای هویت ایرانی از سوی عاملان ایران یعنی حوثی ها به سمت خود بوده ایم.

جبیر در تلاش برای ایجاد حس ناامنی در میان دیگر اعضای اتحادیه عرب، در سخنانی تحریک آمیز گفت: سکوت در برابر این حملات وحشیانه عوامل منطقه ای ایران، به نفع امنیت هیچ یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجبیر: سکوت در برابر ایران به نفع امنیت اعراب نیست

الجبیر: سکوت در برابر ایران به نفع امنیت اعراب نیست