مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 21:302017-11-19بين الملل

یک مقام حزب الله: عربستان از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می شود


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: عربستان در کشورهایی که به دنبال سقوط آنها بود، از یک زیان به زیانی دیگر و از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه النشره، ​علی دعموش، ​نائب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: داعش بعد از پیشروی ارتش سوریه و همپیمانان آن در بوکمال و اطراف شهر المیادین نفسهای آخرش را در سوریه می کشد.

وی در مراسمی که حزب الله در سالگرد شهدای منطقه دیر الزهرانی برگزار کرد، اظهار داشت: شکست داعش در این منطقه شکستی برای تمام نظام هایی است که از این گروهک تروریستی و طرح آن در منطقه حمایت کردند که در رأس آنها آمریکا، اسراییل و عربستان قرار دارند​.

دعموش گفت: عربستان در کشورهایی که برای سقوط آنها روی داعش و گروه های تروریستی حساب باز کرده بود از یک خسارت به خسارت دیگر و از یک شکست به شکست دیگر منتقل می شود.

این درحالیست که محور مقاومت در تمام منطقه موفق عمل کرد و مانع از سقوط منطقه تحت سلطه آمریکا، اسراییل و عربستان شد.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله عنوان داشت، اگر مقاومت و همپیمانان آن جلوی تروریسم تکفیری را در منطقه نگرفته بودند و جانفشانی نمی کردند و شهدایی را نمی دادند، هم اکنون تمام منطقه به دست تروریست ها افتاده بود و آنها بعد از سوریه، عراق و لبنان وارد کشورهای حوزه خلیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام حزب الله: عربستان از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می شود

یک مقام حزب الله: عربستان از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می شود