مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 19:552017-11-19اجتماعي

فراخوان اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، از اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان «کاروان مهر و امید» به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

- رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، از اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان کاروان مهر و امید به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا راهپیما گفت: کاروان مهر و امید شامل مشاوران و روانشناسان متخصص آموزش و پرورش شهر تهران به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: مشاوران و روانشناسان اعزامی، اعضای متخصص و باتجربه خانواده بزرگ مشاوران آموزش پرورش شهر تهران، بعد از حادثه ناگوار و دلخراش استان های غربی کشور داوطلبانه و با هماهنگی و پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران, برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اعزام می شوند.

راهپیما گفت: طرح اعزام مشاوران و روانشناسان تحت عنوان "کاروان مهر و امید" با توجه به حجم خسارات وارده در مناطق زلزله زده و آسیب های روحی و روانی به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه است و با هماهنگی های به عمل آمده در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مقرر شد, گروه اول مشاوران علاقمند پس از ثبت نام مقدماتی تا آخر هفته جاری به مناطق زلزله زده اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده

فراخوان اعزام روانشناس به مناطق زلزله زده