مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 19:102017-11-19حوادث

سیاحت آوارگی مردم فقط با 135 هزار تومان!


در حالی که عموم ایران در غم هم وطنان کرمانشاهی شریک شده اند و هر کسی با هر توانی به میدان آمده، عده ای آن هم در شرایطی که به طور مداوم ممنوعیت تردد در مسیر کرمانشاه اعلام می شود، - از این آب گل آلود ماهی گرفته اند و به فکر پر کردن جیب خود افتاده اند.

شامگاه 21 آبان ماه غرب کشور آنقدر ناگهانی لرزید که همه را غافلگیر کرد، حتی ستاد حوادث غیرمترقبه!آنقدر بد موقع که یک جشن تولد را ناتمام گذاشت، آنقدر قوی که پیر و جوان را بلعید و با خود به زیر آوار کشاند، آنقدر بی رحم که بچه های زیادی را یتیم کرد و چشمان مردان غیور وطن را تر اما در میان این همه تلخی و حال بد و آوار و خاک، باز هم عده ای پاهایشان را محکم روی وجدانشان گذاشتند و چشمانشان را روی این همه سیاهی بستند.

درست در همین ایام نرخ چادرهای مسافرتی و کیسه خواب دو برابر شد اما در این بین وحشتناک ترین و در عین حال دردآورترین موضوع، دیدن تبلیغ یک آژانس مسافرتی بود که از برگزاری تور دو روزه بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داده بود.

تبلیغی که از آن با عنوان گردشگری سیاه یاد کرده و در توجیه برگزاری این تور چنین نوشته بود: در چند سال اخیر، نوعی از گردشگری در دنیا رواج یافته است که هدف گردشگران از پرداختن به آن، تفریح و خوش گذرانی نیست، بلکه آن ها مکان هایی را برای گردش انتخاب می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاحت آوارگی مردم فقط با 135 هزار تومان!

سیاحت آوارگی مردم فقط با 135 هزار تومان!