مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 17:552017-11-19سياسي

ازبین بردن بیکاری و گرانی مورد توجه دولت باشد


انقلاب باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد مردم باشد؛ اقتصاد بیش از همه چیز آثار خود را بر جامعه نشان می دهد لذا دولت نیز باید این دغدغه را در نظر بگیرد که مردم معیشت خوبی داشته باشند .

- آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: انقلاب باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد مردم باشد؛ اقتصاد بیش از همه چیز آثار خود را بر جامعه نشان می دهد لذا دولت نیز باید این دغدغه را در نظر بگیرد که مردم معیشت خوبی داشته باشند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور گفت: مشکل ترین و پرفضیلت ترین کارهای دنیا، شغل مدیریت است.

وی افزود: مدیریت شغلی است که دارای فضیلت بسیار بزرگی است که در عین فضیلت بسیار مشکل است و هرچه قدر که وسیع تر باشد ، ثواب و فضیلت آن بیشتر است.

این مرجع تقلید بیان کرد: کسانی که این شغل را به عهده می گیرند یک توفیق بزرگ از سوی خداوند عالمیان را دارند که باید قدر آن را با خدمت به مردم بجا آورند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: انسان دارای مسئولیت های متعدد است؛ اولین مسئولیت، مسئولیت فردی است که هر کسی بین خود و خدا مسئولیتی در باب خودسازی دارد.

دومین مسئولیت، مسئولیت اجتماعی است زیرا زندگی انسان یک زندگی اجتماعی است و انسان درباره اجتماع دارای مسئولیت است؛ مسئولیت سوم، مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبین بردن بیکاری و گرانی مورد توجه دولت باشد

ازبین بردن بیکاری و گرانی مورد توجه دولت باشد