مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 15:052017-11-19سياسي

رییس اجرایی دولت افغانستان: باید شرایط برای گفتگو با طالبان فراهم شود


رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در نشست امنیت بین الملل هالیفاکس کانادا مقابله با تروریسم، نابود کردن پناهگاه های امن آنها و ایجاد صلح در افغانستان را مورد برسی قرار داد.

- رییس اجرایی دولت افغانستان: باید شرایط برای گفتگو با طالبان فراهم شود رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در نشست امنیت بین الملل هالیفاکس کانادا مقابله با تروریسم، نابود کردن پناهگاه های امن آنها و ایجاد صلح در افغانستان را مورد برسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری طلوع، سخنرانی عبدالله عبدالله، رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان پس از دیدار وی با مقام های عالی رتبه در واشنگتن شامل مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، ژنرال مک مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا و رهبران اقلیت و اکثریت دموکرات و جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا و سنا و معاون وزارت امور خارجه آمریکا در امور مرکز و جنوب آمریکا ایراد شد.

وی همچنین در جریان حضورش در واشنگتن، در چندین اندیشکده و نهاد حضور یافت و با افغان های مقیم ایالات متحده و تعدادی از شخصیت های برجسته دیدار کرد.

براساس بیانیه دفتر عبدالله، وی قرار است در نیویورک با دبیرکل سازمان ملل و سفرای شورای امنیت سازمان ملل دیدار و گفتگو داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اجرایی دولت افغانستان: باید شرایط برای گفتگو با طالبان فراهم شود

رییس اجرایی دولت افغانستان: باید شرایط برای گفتگو با طالبان فراهم شود