مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 14:252017-11-19اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور


با ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر امروز، شدت بارش ها بعدازظهر فردا در بخش هایی از آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و نیمه شرقی کرمانشاه خواهد بود و در مناطق سردسیر شمال غرب کشور، - بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و هواشناسی ، از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در این مناطق ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده شروع می شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه و طی روز سه شنبه با تقویت سامانه بارشی در این مناطق رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

امروز در اغلب مناطق کشور جو پایدار بوده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تداوم غبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از امروز تا دوشنبه، دراستان های ساحلی دریای خزر، افزایش دما پیش بینی می شود که در برخی مناطقی استان های گیلان و اردبیل در بعضی ساعات با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود .

ازاواخروقت امروز با نزدیک شدن یک سامانه بارشی درمناطقی از شمال غرب و غرب کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد شروع می شود.

روز دوشنبه به فعالیت سامانه بارشی در غرب وشمال غرب کشور افزوده می شود و مناطقی از دامنه های جنوبی البرز را نیز فرا می گیرد و سبب ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی دراین مناطق می شود، این وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور

ورود سامانه بارشی به کشور