مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 14:252017-11-19ورزشي

پنجاه کانکس، کمک وزیر ورزش و جوانان به مناطق زلزله زده


سلطانی فر در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده دهجامی شهرستان کرند غرب از تامین پنجاه کانکس برای مردم آسیب دیده از زلزله اخیر کشور توسط وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در بازدید از مناطق زلزله زده گفت: بعد از زلزله تلخ غرب کشور که با ابعاد و خسارت بالایی داشت خوشبختانه یک حماسه مردمی به وجود آمد و حضور گسترده مردم که طبق وظایف انسان دوستانه خود در کنار مردم کرمانشاه بودند باعث شد در کنار همه این خرابی ها شاهد یک عزم ملی باشیم.

وی ادامه داد: همه ایرانی ها به هر شکلی در کنار دولت ایستادند و دستگاه های مختلف هم با تاکیدی که رییس جمهور داشتند پای کار آمدند و امروز همه دستگاه ها وظیفه دارند کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول این چند روز گذشته امکانات اولیه نظیر چادر پتو و.

تامین شده ولی برخی از مناطق مثل همین روستا خیلی سرد است و بارش های زیادی دارد و پیش بینی هم شده امشب بارش و یخبندان داشته باشیم پس بنابراین باید رسیدگی به این مناطق در اولویت باشد و باید سریعتر اقدام کنیم به همین منظور در ستاد بحران که بعد از ظهر تشکیل خواهد شد برنامه ریزی خواهیم کرد تا کانکس هایی برای مردم این مناطق در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه کانکس، کمک وزیر ورزش و جوانان به مناطق زلزله زده

پنجاه کانکس، کمک وزیر ورزش و جوانان به مناطق زلزله زده