مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:552017-11-19پزشكي

استقرار 14 کانکس بهداشتی در مناطق زلزله زده


پس از وقوع زلزله در غرب کشور، اقدامات وزارت بهداشت در حوزه بهداشت در این مناطق به طور گسترده آغاز و 14 کانکس در مناطق زلزله زده جهت ارائه خدمات به مردم مستقر شد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، اقدامات وزارت بهداشت در حوزه بهداشت در این مناطق به طور گسترده آغاز و 14 کانکس در مناطق زلزله زده جهت ارائه خدمات به مردم مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترعلیرضا رییسی به تشریح عملکرد وزارت بهداشت در حوزه بهداشت در مناطق زلزله زده پرداخت و گفت: خوشبختانه شیرخشک، پوشک بچه، پد بهداشتی، شیشه شیر برای کودکان کمتر از پنج سال و همچنین پرکلرین برای مقابله با بیماری های روده ای در تمام شبکه های بهداشت شهرستان های زلزله زده توزیع شد.

وی با اشاره به تشکیل تیم های ارزیاب خسارت به ساختمان ها و تجهیزات واحدهای بهداشتی و درمانی و اعزام آن ها به شهرستان های آسیب دیده در زلزله غرب کشور اظهار کرد: تیم های کارشناسی شامل سلامت خانواده، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری ها، روانشناس و آزمایشگاه به منظور کمک و سازمان دهی نیروهای بهداشتی شهرستان های آسیب دیده به این مناطق اعزام شدند.

رییسی با بیان اینکه تیم دندانپزشکی به همراه کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد و در حال حاضر خدمات رایگان دندانپزشکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 14 کانکس بهداشتی در مناطق زلزله زده

استقرار 14 کانکس بهداشتی در مناطق زلزله زده