مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:502017-11-19سياسي

احمدی نژاد مقصر نیست!


«رسوایی بست نشینی یاران احمدی نژاد و نطق بی ادبانه او در حرم عبدالعظیم حسنی بیش از اینکه متوجه او و دولتش باشد متوجه دولت سازانی است که او و دولتش را ناشی از خواست امام زمان می دانستند.

- رسوایی بست نشینی یاران احمدی نژاد و نطق بی ادبانه او در حرم عبدالعظیم حسنی بیش از اینکه متوجه او و دولتش باشد متوجه دولت سازانی است که او و دولتش را ناشی از خواست امام زمان می دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بهشتی در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: درحال و هوای عزاداری عمومی در روزهای منتهی به پایان صفر و ماتم مردم کشورمان به مناسبت زلزله خونبار کرمانشاه عزیز و دوست داشتنی و کشته و مجروح شدن افراد زیادی از مردان و زنان مهمان نواز و خوش رفتار وخون گرم آن دیار ؛ در فضای مجازی خبر و فیلمی منتشر شد که محمود نهم ودهم در کنار یارانش در حرم شاه عبدالعظیم حسنی بست نشسته اند و علیه روسای قوا و مفاسد و مظالمی ، در بخشی از کشور فریاد سر می دهد.

قبل از تحلیل این اتفاق نامیمون؛ به نمونه هایی از بست نشینی در حرم شاه عبدالعظیم نگاهی می کنم تا اتفاق پیش آمده را بهتر بشناسیم: ناموری که در تاریخ ایران زمین در فهرست بست نشینان حرم شاه عبدالعظیم بوده است سیّدجمال الدّین اسدآبادی، روحانی روشن فکر و آزادی خواه، هنگامی که در سفر دوّم خویش به ایران علیرغم دعوت از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد مقصر نیست!

احمدی نژاد مقصر نیست!