مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:252017-11-19سياسي

بازدید لاریجانی از شهرستان سرپل ذهاب و مسکن مهر این منطقه


رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه پس از بازدید از منطقه ازگله به سرپل ذهاب رفته و در جریان مشکلات زلزله زدگان این شهرستان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه پس از بازدید از منطقه ازگله، به سرپل ذهاب رفته و در جریان مشکلات زلزله زدگان این شهرستان قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی، از مسکن مهر این منطقه نیز بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با مردم سرپل ذهاب در جریان مشکلات مردم و این منطقه زلزله زده قرار گرفت.

در این بازدید همچنین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن گفت وگو با زلزله زدگان سرپل ذهاب به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

در این بازدید، همچنین جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله فرهاد تجری، شهاب نادری ، سیدجواد حسینی کیا، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، همچنین بازوند استاندار کرمانشاه و کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی، لاریجانی را همراهی می کنند و از نزدیک در جریان وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید لاریجانی از شهرستان سرپل ذهاب و مسکن مهر این منطقه

بازدید لاریجانی از شهرستان سرپل ذهاب و مسکن مهر این منطقه