مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-19پزشكي

تعهدات وزارت بهداشت نسبت به مناطق زلزله زده غرب کشور


معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط نامناسب اسکان، نبود سرویس های بهداشتی و استحمام، می تواند باعث بروز بیماری هایی برای مردم مناطق زلزله زده غرب کشور شود، - گفت: بر این اساس فراهم کردن شرایط بهداشت فردی و محیطی، بازسازی و مرمت مراکز بهداشتی و درمانی آسیب دیده مانند بیمارستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب از تعهدات وزارت بهداشت در این مناطق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی بعد از بازدید مجدد از مناطق زلزله زده غرب کشور و عیادت از مصدومان این زلزله در بیمارستان کرمانشاه افزود: از دیگر تعهدات وزارت بهداشت می توان به استقرار کانکس به عنوان مراکز موقت بهداشتی، تامین تجهیزات بیمارستان های صحرایی و پیگیری روند درمان مصدومان اشاره کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کار بزرگ ملی و جهادی در خدمت رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور انجام داده است، گفت: تاکنون 1500 عمل جراحی برای مصدومان زلزله غرب کشور در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی همواره در کنار مردم بوده است،اظهارکرد: در این حادثه کمترین میزان مرگ در بیمارستان ها ثبت شد.

در عین حال 400 مصدوم حادثه زلزله غرب کشور برای دریافت خدمات درمانی به استان های دیگر اعزام شدند که البته در حال حاضر ترخیص شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات وزارت بهداشت نسبت به مناطق زلزله زده غرب کشور

تعهدات وزارت بهداشت نسبت به مناطق زلزله زده غرب کشور