مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-19حوادث

این زلزله ثابت کرد نیازمند خرید چند صد بالگرد هستیم!


با وقوع زمین لرزه در منطقه مرزی کشورمان و عراق و خسارت هایی که در شهرهای استان کرمانشاه و مناطق همجوار به دنبال داشت، بار دیگر وضعیتی بر کشورمان حاکم شد که حکایت از غافلگیری شدید مسئولان داشت؛ - بهترین راه برای مدیریت بحران چیست؟ ممکن است با پرسیدن این سوال در هر کشوری جواب متفاوتی بگیرید اما بعید است هیچ کدام از این جواب ها شبیه جوابی باشد که مسئولان کشورمان برای این پرسش یافته اند!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با وقوع زمین لرزه در منطقه مرزی کشورمان و عراق و خسارت هایی که در شهرهای استان کرمانشاه و مناطق همجوار به دنبال داشت، بار دیگر وضعیتی بر کشورمان حاکم شد که حکایت از غافلگیری شدید مسئولان داشت؛ مسئولانی که همواره اولین واکنششان به اتفاقاتی از این دست، ابراز غافلگیری ست.

اتفاقی که این بار نیز تکرار شد تا به مدد آن، بلبشوی حاکم شده بر مناطق زلزله زده –که چند روز تداوم داشت،- موجه و ناشی از غافلگیری جلوه داده شود و در سایه این موضوع، پرسش های اساسی مطرح نشوند.

امثال این سوال که مسئولیت مقابله با بحران ها و مدیریت آنها در زمان وقوع با چه نهادی است که همواره قصور می کند و کسی متعرضش نمی شود؟سوالی کلیدی که اگر بالگردهای هلال احمر و اورژانس کشوری نبود، بی شک سوال نخست امروز کشورمان بود چراکه بر اثر این زلزله، منازل جمع بزرگی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زلزله ثابت کرد نیازمند خرید چند صد بالگرد هستیم!

این زلزله ثابت کرد نیازمند خرید چند صد بالگرد هستیم!