مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 10:352017-11-19سياسي

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) ذر اردبیل برگزار شد


همزمان با شب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) با حضور خادمان رضوی آیین ویژه خطبه خوانی شب شهادت امام هشتم در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که در آستان مقدس امامزاده صالح اردبیل برگزار شد خادمان و دربانان رضوی ضمن روشن کردن شمع هایی به نشانه شب شهادت امام رضا(ع) خطبه ویژه شب شهادت را با حضور اقشار مختلف مردم اردبیل قرائت کرده و به بارگاه مقدس رضوی ادای احترام کردند.

در این مراسم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به فضائل ائمه اطهار (ع) به ویژه کرامات امام هشتم اظهار کرد: عاشقان اهل بیت باید در مرتبه اول نسبت به سجایا و فضائل ائمه معصومین معرفت واقعی پیدا کرده و در مسیر احترام و تکریم آن بزرگواران ثابت قدم باشند.

حجت الاسلام قیامی با بیان اینکه تمام صفات الهی در سیره و سلوک 14 معصوم به معنای واقعی ظهور و بروز یافته است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ائمه اطهار در نشان دادن کرامات و همچنین هدایت بشری بدون حجاب زمان و مکان عمل می کنند ما در هر فرصتی باید نسبت به جلب رضا و قرب آنها اقدام کنیم.

وی با اشاره به مقام و رتبه امام رضا(ع) در هدایت امت اسلامی و رسیدن به مقام رضای معبود واقعی تصریح کرد: امام رضا(ع) برای ایرانیان یک نعمت بزرگ و بی پایان است که ضرورت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) ذر اردبیل برگزار شد

آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا (ع) ذر اردبیل برگزار شد