مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 09:552017-11-19سياسي

سفر 300 هزار زائر پیاده به مشهد


تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد که در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) حدود 300 هزار نفر پیاده از اطراف مشهد مقدس و استان های همجوار به حرم رضوی آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس پخش شد، درباره اثر عزاداری ها بر وحدت و انسجام ملی افزود: حدود 300 هزار نفر به صورت پیاده از اطراف مشهد مقدس و استان های همجوار به حرم مطهر امام رضا (ع) آمدند.

وی با اشاره به اینکه مردم از اقلیم ها و در سنین مختلف به اینجا آمده اند، اضافه کرد: حضور آنان فضای خاصی را به مشهد مقدس داده است.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: اضطراب های مردم با حضور در این جا از بین می رود و در این زیارت و دلدادگی به حضرت امام رضا (ع) آرامش پیدا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: سنگ زیر بنای جامعه و نظام اسلامی، توحید است و جامعه مبتنی بر توحید شکل نمی گیرد مگر در پرتو ولایت و امکان ندارد جز با ولایت پذیری و ولایی عمل کردن، جامعه ای بر مبنای دین و آموزه های دینی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه از مشخصه های مهم شهر اسلامی و مدینه فاضله، اخلاق است و اخلاق بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهد، افزود: توجه به دیگران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 300 هزار زائر پیاده به مشهد

سفر 300 هزار زائر پیاده به مشهد