مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 00:302017-11-18اقتصادي

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟


درحالی نرخ بلیت پروازهای مشهد در روزهای اخیر با افزایش قابل ملاحظه ای روبه رو شد و هیچ اخطار و هشداری در پی نداشت که قیمت تورهای مناسبتی این مقصد نیز از این شرایط بی تاثیر نماند و به بالاترین حد خود رسید.

- 530000 به اعتقاد مدیر یکی از آژانس های گردشگری، التهاب قیمت در بازار سفر مشهد تحت تاثیر مدل ساده اقتصادی عرضه و تقاضا است، برای همین در هر مناسبت تکرار می شود و کنترل آن سخت است.

این درحالی است که به گفته رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی، برخلاف سه سال پیش، حجم تقاضا برای سفر به مشهد در روز شهادت امام رضا (ع) کاهش یافته و هتل ها و پروازها همچنان جای خالی دارند ، یعنی درحال حاضر عرضه خدمات در مشهد بیشتر تقاضا است.

محمد قانعی، علت اصلی گرانی تورهای مشهد را نه هتل ها و نه مدل اقتصادی عرضه و تقاضا می داند، بلکه معتقد است؛ قیمت بالای پروازها مسبب این شرایط شده است.

او گرانی تورهای مشهد را که قیمت آن به مرز یک و نیم میلیون تومان برای سه شب اقامت در هتل 5 ستاره با یک وعده صبحانه و پرواز معمولی، رسیده، بی ارتباط با نرخ هتل ها می داند و به ایسنا می گوید: تور 700 هزار تومانی که اقامتش در یک هتل دو ستاره است، دست کم 500 هزار تومانش را برای پرواز پرداخت کرده و هتل تاثیر چندانی روی قیمت تمام شده آن نداشته است، مگر هتل دو ستاره شبی چقدر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟