مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 22:252017-11-18سياسي

کدام وزیربیشترین فالور و لایک را درفضای مجازی دارد؟ (+جدول)


ظریف پرچمدار حضور در فضای مجازی| وزیر بهداشت در پله دوم | زنگنه کمرنگ‎ترین حضور را دارد - " ظریف پرچمدار حضور در فضای مجازی وزیر بهداشت در پله دوم زنگنه کمرنگ‎ترین حضور را دارد فضای مجازی این روزها تنها محلی برای سرگرمی افراد عادی نیست، بلکه تبدیل به یکی از پل های ارتباطی میان مردم و مسولین شده است.

فائزه عباسی با گزارشی در خبرآنلاین نوشت: زمانی تنها پل ارتباطی مسولین و مردم "جعبه جادو" بود و مطبوعات؛ اما حالا شرایط فرق کرده است و دایره ارتباطات آنچنان تنگ شده که جهان به معنای واقعی حکم "دهکده" را پیدا کرده است.

ایرانی ها در استفاده از فضای مجازی ید طولایی دارند و ساعت ها وقت خود را صرف گشت زدن در تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و توییتر می کنند؛ وزرای دولت هم برای ارائه گزارش از کارهایی که انجام می دهند و حفظ ارتباطشان با مردم وارد فضای مجازی شده اند.

پرچمدار این حرکت را باید محمدجواد ظریف دانست، وزیر امور خارجه ای که گویا به جز دیپلماسی خارجی به دیپلماسی داخلی هم اعتقاد زیادی دارد.

آن زمان که هنوز هیج وزیری وارد این عرصه نشده بود، در همان اوایل روی کار آمدن دولت یازدهم، صفحه فیس بوک ظریف فعال تر از روابط عمومی دولت بود و حتی در بزنگاه مذاکرات گزارشاتی از روند امور ارائه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام وزیربیشترین فالور و لایک را درفضای مجازی دارد؟ (+جدول)

کدام وزیربیشترین فالور و لایک را درفضای مجازی دارد؟ (+جدول)