مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 21:252017-11-18بين الملل

عزل و نصب های "بن سلمان" در ارتش عربستان


خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داده که روند اصلاحات محمد بن سلمان، به ارتش و نیروهای مسلح این کشور کشیده شده و تا کنون 14 مسئول ارشد نظامی بازنشسته سعودی بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از بلومبرگ ، یک مسئول سعودی نزدیک به دوایر قدرت در این کشور گفت که محمد بن سلمان قصد دارد دامنه اصلاحات خود در زمینه مقابله با فساد را به ارتش هم برساند.

در حالی که محمد بن سلمان با ادعای اصلاحات در واقع مخالفان خود را سرکوب می کند، یک منبع سعودی که نخواسته نامش فاش شود به خبرگزاری بلومبرگ گفته تا کنون 14 مسئول عالی رتبه گارد ملی و وزارت دفاع این کشور که بازنشسته شده اند به اتهام مشارکت در عقد قراردادهای مالی مشکوک بازداشت شده اند.

این منبع در خصوص وضعیت شاهزاده های سعودی که در بازداشت به سر می برند هم گفته که رایزنی در خصوص وضعیت این شاهزاده ها و ثروتی که از طریق فساد مالی به آن دست پیدا کرده اند ادامه دارد تا با بازگرداندن حدود 100 میلیارد دلار از دارایی افراد بازداشت شده، از محاکمه آنها صرف نظر شود.

پیشتر خالد الفالح وزیر انرژی و صنایع عربستان اعلام کرده بود که عملیات پاکسازی و اصلاحات محمد بن سلمان قرار نیست در سرمایه گذاری خارجی در عربستان خللی ایجاد کند و افزوده بود: من با بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در ارتباط هستم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل و نصب های "بن سلمان" در ارتش عربستان

عزل و نصب های "بن سلمان" در ارتش عربستان