مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 21:052017-11-18حوادث

اعترافات تکان دهنده ی قاتل دختر 15 ساله


" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل دختر 15 ساله در شهرستان مرند به قتل اول خود در استان البرز اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی اسمعیل پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز گذشته مردم از قتل دختری 15 ساله در حاشیه ی شهرستان مرند خبر داده بودند که در بررسی های اولیه هیچ آثاری از قاتل برجا نمانده و قاتل یا قاتلین از محل گریخته بودند.

وی افزود: موضوع بلافاصله در دستورکار کاراگاهان زبده ی پلیس قرار گرفت و با همیاری و هماهنگی های لازم با مقامات قضایی استان، قاتل در کمتراز یک روز دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: قاتل که در بازجویی ها خود را متأهل معرفی کرده بود به لحاظ نکات فنی، پلیس پیگیر یافتن همسر وی بود که در بازجویی ها ، قاتل سعی در گمراه کردن پلیس بر می آمد که در نهایت اعتراف کرد که پیش از این همسر خود را طلاق داده است که در ادامه ی بازجویی ها به قتل همسر سابق خود در استان البرز اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی یادآور شد: هیچ قتل کشف نشده ای در استان وجود ندارد و آذربایجان شرقی جزو استان های امن کشور و در رتبه ی برتر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات تکان دهنده ی قاتل دختر 15 ساله

اعترافات تکان دهنده ی قاتل دختر 15 ساله