مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 17:252017-11-18بين الملل

زلزله؛ انبوه دست ها برای کمک و اندک پاهایی بر روی شرف!


فردی با ادعای گزارش محلی در یک رسانه فارسی زبان مدعی شد از همه مذاهب و قومیت ها کمک نمی فرستند در حالی که نگاه مردم انسانی و ملی است و بحث کرد و شیعه و سنی و اهل حق اصلا مطرح نیست.

- عصر ایران؛رضا کدخدازاده- در یکی از شب های گذشته تلویزیون خبری فارسی زبان مشهوری اوضاع میدانی شهرهای زلزله زده ایران را از خانمی جویا شدکه خود را خبرنگار محلی معرفی کرد.

او در خلال اظهارات خود گفت : گلایه مردم از این بود که در این چند روز تنها مناطق کرد نشین و اهل تسنن و خیلی کم از تهران به مردم زلزله زده کمک کردند ! اگر شما هم از خواندن این اظهارات احیاناً شاخ درآوردید، تعجب نکنید! حداقل این شانس را داشته اید که این اظهارات را به صورت نوشتاری بخوانید که روح ندارد! اگر این جمله را از زبان یک بانو می شنویدید، در حالی که همزمان تصاویر کمک مردم ایران به زلزله زده ها پخش می شد، یحتمل تا مرز سکته هم پیش می رفتید! واقعاً برخی مواقع کلام از بیان شگفت زده شدن از بی انصافی ها و بی معرفتی های برخی افراد قاصر است! مگر می شود آدمی به خاطر خوش آمد عده ای انگشت شمار وجدان را زیر پا بگذارد؟! جالب اینجاست که مجری شبکه ای که گویا چند وقتی است از رنگ وبوی قومی گرفتن مسائل ایران بدش نمی آید نیز این اظهارات غیرمآنصفانه را تاب نیاورد نیاورد و در مقابل گفت: وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله؛ انبوه دست ها برای کمک و اندک پاهایی بر روی شرف!

زلزله؛ انبوه دست ها برای کمک و اندک پاهایی بر روی شرف!