موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 14:402017-11-18اقتصادي

پرداخت وام 50 میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز 255 میلیارد تومان از مطالبات معلمان


معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از واریز 255 میلیارد تومان از مطالبات معلمان خبر داد و گفت: این مطالبات شامل حقوق معوق معلمان حق التدریس شاغل است که به حساب آن ها واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیار افزود: مجموع مطالبات معلمان حق التدریس شاغل 455 میلیارد تومان بود که 200 میلیارد تومان آن ابتدای سال پرداخت و بقیه نیز به حساب­ معلمان در همه استان ها واریز شده است.

وی گفت: 97 میلیارد تومان برای حق الزحمه امتحانات معلمان در سال 95 به فرهنگیان بدهکاریم که برای تأمین این اعتبار نیز در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: اعتبار حق الزحمه امتحانات فرهنگیان پیش از این یک بار به آموزش و پرورش ابلاغ شد که در محل دیگری خرج شد و دوباره در حال تأمین این اعتبار هستیم.

معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش از پرداخت سرانه 114 میلیارد تومانی مدارس از ابتدای ماه آذر خبر داد و گفت: برای هر دانش آموز از 10 تا 30 هزار تومان سرانه بسته به استان و منطقه آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

الهیار افزود: اولویت توزیع سرانه از مدارس مناطق محروم خواهد بود.

وی گفت: با تفاهم نامه ای که با بانک ملی منعقد شده است از این پس فرهنگیان وام های 50 میلیون تومانی خرید و ساخت مسکن، 20 میلیون تومانی خرید کالا و 10 میلیون تومانی ضروری را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 50 میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز 255 میلیارد تومان از مطالبات معلمان

پرداخت وام 50 میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز 255 میلیارد تومان از مطالبات معلمان