مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 14:202017-11-18بين الملل

مجوز رسمی پادشاه عربستان برای زیارت قبور ائمه بقیع (+عکس)


ابراهیمی از دیدار علامه عبدالرحیم صاحب الفصول حائری با پادشاه وقت عربستان برای کسب مجوز زیارت قبور ائمه بقیع خبر داد و گفت: ایشان اولین مدافع حرم بقیع هستند که یک سال بعد از تخریب بقیع به دیدار پادشاه وقت عربستان عبد العزیر پدر پادشاهان فعلی رفته و پس .

- " ابراهیمی از دیدار علامه عبدالرحیم صاحب الفصول حائری با پادشاه وقت عربستان برای کسب مجوز زیارت قبور ائمه بقیع خبر داد و گفت: ایشان اولین مدافع حرم بقیع هستند که یک سال بعد از تخریب بقیع به دیدار پادشاه وقت عربستان عبد العزیر پدر پادشاهان فعلی رفته و پس از مذاکرات یک سند رسمی و مکتوب از پادشاه عربستان می گیرند که در آن برای زیارت قبور ائمه بقیع و حتی باز سازی آن اجازه داده شده که عربستانی ها به آن پایبند نبودند و کسی هم پی گیر این سند نشد.

احمد ابراهیمی مستند ساز و پژوهشگر باحضور در برنامه بیت النبی شبکه قرآن و معارف سیما به ارائه مستندات مختلفی درباره قبور ائمه بقیع از جمله مجوز رسمی پادشاه این کشور برای زیارت بقیع پرداخت.

ابراهیمی از دیدار علامه عبدالرحیم صاحب الفصول حائری با پادشاه وقت عربستان برای کسب مجوز زیارت قبور ائمه بقیع خبر داد و گفت: ایشان اولین مدافع حرم بقیع هستند که یک سال بعد از تخریب بقیع به دیدار پادشاه وقت عربستان عبد العزیر پدر پادشاهان فعلی رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز رسمی پادشاه عربستان برای زیارت قبور ائمه بقیع (+عکس)

مجوز رسمی پادشاه عربستان برای زیارت قبور ائمه بقیع (+عکس)