مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 14:102017-11-18اقتصادي

تردیدی در مسوولیت مدنی عاملین پروژه مسکن مهر در غرب کشور وجود ندارد


تردیدی در مسوولیت مدنی عاملین پروژه مسکن مهر در غرب کشور وجود ندارد و بر این فرض که مراجع قضایی ذی ربط، به هر دلیلی برای مقصرینی که تقصیر آنها سبب تحمیل این میزان از خسارات بواسطه عدم رعایت استانداردها و ضوابط لازم در احداث بنا به .

- یک وکیل دادگستری گفت: تردیدی در مسوولیت مدنی عاملین پروژه مسکن مهر در غرب کشور وجود ندارد و بر این فرض که مراجع قضایی ذی ربط، به هر دلیلی برای مقصرینی که تقصیر آنها سبب تحمیل این میزان از خسارات بواسطه عدم رعایت استانداردها و ضوابط لازم در احداث بنا به متصرفین این ساختمان ها شده است مسوولیت کیفری قائل نباشند، قدر متقین آن است که برای دست اندر کاران این پروژه در خوشبینانه ترین حالت، مسوولیت مدنی قابل تصور است.

سیدمهدی حجتی در گفت وگو با ایسنا درباره وسعت تخریب پروژه مسکن مهر در زلزله ای غرب کشور، اظهار کرد: معمولا وقتی حادثه یا سانحه ای رخ می دهد، عوامل متعددی در بروز آن دخالت دارند و این طور نیست که بتوان وقوع یک حادثه را صرفاً مستند و منتسب به یک علت دانست.

در حادثه اخیر در غرب کشور نیز زلزله صرفاً عامل محرکه سایر علل است و در طول سایر عواملی بوده که منجر به تخریب گسترده پروژه مسکن مهر در این منطقه از کشور شده است و تردیدی وجود ندارد که در صورت احراز تقصیر، تمامی عوامل انسانی درگیر در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردیدی در مسوولیت مدنی عاملین پروژه مسکن مهر در غرب کشور وجود ندارد

تردیدی در مسوولیت مدنی عاملین پروژه مسکن مهر در غرب کشور وجود ندارد