مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 13:002017-11-18حوادث

وام 10 میلیونی به مددجویان زلزله زده


رییس سازمان بهزیستی کشور از دو برابر شدن مستمری مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده و پرداخت وام 10 میلیونی به آنها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسنی بندپی امروز در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات سازمان بهزیستی در پوشش زلزله کرمانشاه انجام داده است، گفت: حادثه تلخ شامگاه یکشنبه هفته قبل که زلزله ای بیش از هفت ریشتر کرمانشاه را به لرزه درآورد، باعث مرگ و مجروحیت تعداد زیادی از هموطنان شد، نمایندگان سازمان بهزیستی نیز به عنوان سازمان تخصصی و حمایتی از روز دوشنبه به سرپرستی معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی در قالب تیم های حمایت روانی و اجتماعی به همراهی مدیرکل مشارکت های مردمی و مدیر روابط عمومی برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده به این استان سفر کردند.

وی با بیان اینکه اولویت فعالیت های ما در شهرستان سرپل ذهاب و با رویکرد شناسایی افرادی که در این حادثه دچار معلولیت و ضایعه نخاعی شده بودند، بود، گفت: 20 گروه پنج نفره تیم فوریت ها که شامل 100 مددکار می شوند، تا پایان سال 1396 به صورت چرخشی در مناطق زلزله زده حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تیم محب به مناطق زلزله زده با رویکرد حمایت از کودکان و زنانی که سرپرست خانوار خود را از دست داده اند، به منطقه اعزام شدند، گفت: تاکنون 14 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک غیرنقدی و 450 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 10 میلیونی به مددجویان زلزله زده

وام 10 میلیونی به مددجویان زلزله زده