مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 12:502017-11-18اقتصادي

عرضه اسپیکر هوشمند اپل به تاخیر افتاد


شرکت اپل که قرار بود اسپیکرهای هوشمند هوم پاد خود را در ماه دسامبر سال جاری عرضه کند، تصمیم گرفته که آن را در سال آینده 2018 به بازار روانه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت سی نت، شرکت اپل روز جمعه اعلام کرد که اسپیکرهای هوشمند اپل موسم به هوم پاد قرار است در سال آینده میلادی 2018 روانه بازار شود.

یکی از مهم ترین محصولاتی که اپل در رویداد رونمایی از محصولات خود در سال 2017 معرفی کرد، اسپیکرهای هوشمند هوم پاد بودند که قرار بود در ماه پایانی سال جاری میلادی یعنی دسامبر به بازار عرضه شود اما هم اکنون طبق گزارش های منتشر شده از سوی مقامات رسمی اپل، عرضه این محصول به سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

سخنگوی شرکت آمریکایی اپل در این خصوص عنوان کرد:"ما می دانیم که مردم و کاربران بسیاری در جهان منتظر عرضه اسپیکرهای هوشمند جدید ما هستند که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت بی سیم وای فای و بسیاری امکانات دیگر را دارد.

اما هم اکنون نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم هوم پاد را به طور تمام و کمال آماده کرده و در دسترس کاربران قرار دهیم".

وی درباره زمان و محل عرضه اولیه هوم پاد خاطر نشان کرده است که در اوایل سال آینده میلادی 2018، نخستین اسپیکرهای هوشمند هوم پاد در بازار کشورهای ایالات متحده آمریکا، انگلستان و استرالیا عرضه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اسپیکر هوشمند اپل به تاخیر افتاد

عرضه اسپیکر هوشمند اپل به تاخیر افتاد