مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 12:352017-11-18پزشكي

معدوم سازی 11 تن مواد غذایی فاسد در مسیر راهپیمایی حرم رضوی


رییس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت از کشف و معدوم سازی بیش از 11 تن مواد غذایی فاسد، غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته در پایش های کنترلی بازرسان بهداشت محیط در مسیر راهپیمایی حرم رضوی(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محراب آقازاده گفت: همزمان با آغاز مراسم پیاده روی به سمت حرم رضوی (ع) و حضور خیل مشتاقان آن حضرت در این مراسم معنوی جهت حضور در سالروز شهادت آن حضرت در مشهد مقدس، کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشگاه های علوم پزشکی طول مسیر، به صورت روزانه، مواکب، ایستگاه های صلواتی و دیگر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در طول مسیر این پیاده روی را کنترل می کنند.

از 15 آبان ماه تاکنون در راستای نظارت بر بهداشت آب آشامیدنی، 6480 مورد کلرسنجی از منابع و مخازن آب آشامیدنی به عمل آمده و 630 مورد نمونه برداری میکروبی صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به دریافت 381 مورد شکایات مردمی از طریق سامانه بهداشت 190، کارشناسان بهداشت محیط به مشکلات مطرح شده رسیدگی و اقدامات لازم و قانونی را در ارتباط با موضوعات مطرح شده اعمال کرده اند.

در همین مدت از 9634 باب مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 2159 باب از اماکن عمومی و 105 امکنه بین راهی بازدید و پایش به عمل آمده است که با توجه به وجود نواقص و مشکلات بحرانی و غیر بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 11 تن مواد غذایی فاسد در مسیر راهپیمایی حرم رضوی

معدوم سازی 11 تن مواد غذایی فاسد در مسیر راهپیمایی حرم رضوی