مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 12:352017-11-18سياسي

موسوی لارگانی: سخنان وزیر امور خارجه فرانسه ناشی از وعده های آل سعود است


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در عربستان در راستای سیاست های آمریکا و وعده هایی است که آل سعود به آن ها می دهند.

- حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص صحبت های اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در عربستان که گفته بود برنامه موشکی ایران و نفوذ این کشور در منطقه نگران کننده است، اظهار کرد: در بحث برجام قطعا بعضی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و انگلستان از متحدان آمریکا هستند و علی رغم اینکه در لفظ اعلام کردند که ما با آمریکا کاری نداریم و چون ایران به تعهداتش در برجام عمل کرده است پایبند به برجام هستیم، اما ثابت کردند که در عمل به گونه دیگری رفتار می کنند.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون نمی گوییم کشور عربستان، می گوییم آل سعود که در آنجا حاکم هستند و با تمام برنامه های جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مخالف بودند و هر جایی که می دیدند دشمنی بر ضد نظام ایران است از آن حرکت حمایت مالی می کردند.

نمونه اش جنگ تحمیلی بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون هم حضور وزیر خارجه فرانسه در عربستان شاید مؤید این مطلب باشد که آل سعود به فرانسه وعده و وعیدهایی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: سخنان وزیر امور خارجه فرانسه ناشی از وعده های آل سعود است

موسوی لارگانی: سخنان وزیر امور خارجه فرانسه ناشی از وعده های آل سعود است