مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 12:202017-11-18حوادث

دفن بهداشتی لاشه های دامی در مناطق زلزله زده با حضور 52 اکیپ دامپزشکی


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: با حضور 52 اکیپ دامپزشکی از استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان در حال پاکسازی و دفن لاشه دام ها به طریق بهداشتی در مناطق زلزله زده غرب استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نادر پرور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه دامپزشکی از ساعات اولیه وقوع زلزله غرب استان در مناطق آسیب دیده حضور پر رنگ و فعال داشته و در حال پاکسازی این مناطق است.

وی افزود: اکیپ های اعزامی از استان های معین همچون ایلام، کردستان، لرستان و همدان با همکاری نیروهای اعزامی از مرکز استان با توان حداکثری در حال پاکسازی مناطق زلزله زده ای هستند که دارای تلفات دامی هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به انجام اقدامات بهداشتی، توزیع دارو و درمان رایگان از سوی این اکیپ ها در این مناطق، گفت: لاشه دام های تلف شده اگر مدت زمان بیشتری روی زمین رها شوند، علاوه بر انتشار بوی آزار دهنده تعفن و تجمع حشرات موذی، موجب آلودگی زیست محیطی می شود.

پرور تصریح کرد: در همین راستا اکیپ های دامپزشکی به سرعت نسبت به جمع آوری لاشه ها و دفن بهداشتی آنها و سپس ضدعفونی و سم پاشی منطقه اقدام می کنند.

وی از ساکنین مناطق زلزله زده و حتی امدادرسانان به این مناطق خواست در صورت مشاهده لاشه های تلف شده سریعا موضوع را از طریق شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن بهداشتی لاشه های دامی در مناطق زلزله زده با حضور 52 اکیپ دامپزشکی

دفن بهداشتی لاشه های دامی در مناطق زلزله زده با حضور 52 اکیپ دامپزشکی