مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:502017-11-18اقتصادي

لوازم خانگی گران نشده است


معاون اتحادیه لوازم خانگی اهواز گفت: آنقدر بازار فروش لوازم خانگی راکد است که هیچ افزایش قیمتی را در این محصولات نداریم و لوازم خانگی گران نشده است.

- سعید گمراوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شرایط بازار لوازم خانگی در حال حاضر به شکلی است که فروشندگان فقط به فکر آن هستند که محصولات خود را به فروش برسانند و بتوانند چک های خود را پاس کنند.

وی افزود: وضعیت بازار فروش محصولات خانگی راکد است و مردم چندان برای خرید لوازم خانگی اقدام نمی کنند و این مساله باعث شده انبارهای فروشنگان پر از محصولات باشد.

معاون اتحادیه لوازم خانگی اهواز تصریح کرد: در حال حاضر جریانات سیاسی و اتفاقاتی که در منطقه رخ داده است باعث شده رکود بیشتری بر بازار فروش لوازم خانگی حاکم شود.

همچنین به دلیل ایام محرم و صفر استقبال مردم از خرید محصولات کمتر شده بود.

گمراوی بیان کرد: با توجه به اینکه ماه صفر رو به اتمام است و پس از آن مجددا جشن ها و عروسی ها آغاز می شوند، امیدواریم که شاهد رونق بازار باشیم زیرا اگر قرار باشد که بازار تکان بخورد، اکنون زمان آن است تا شاهد رونق بازار باشیم.

وی ادامه داد: صحبت ها در خصوص افزایش قیمت لوازم خانگی درست نیست زیرا با توجه به رکود بازار نرخ لوازم خانگی افزایش نخواهد یافت و فروشندگان فقط به دنبال آن هستند که محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم خانگی گران نشده است

لوازم خانگی گران نشده است