مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:402017-11-18ورزشي

نیم ببر، نیم شیر (+عکس)


طیرانی در کنار قفس یکی از تایگون ها می ایستد و در حالی که مشغول بررسی موقعیت جسمی این تایگون نر است می گوید بازی با تایگون ها بسیار خطرناک است و هر کسی توانایی همبازی شدن با آن ها را ندارد: من تا زمانی که آن ها کوچک بودند همبازی شان بودم بعد از این که به بلوغ رسیدند قدرت بسیار زیادی پیدا کردند و این موضوع باعث شد که من به جز مواردی خاص وارد قفس آن ها نشوم.

او توضیحات جالبی درباره این موجودات می دهد و می گوید که تایگون ها و لایگرها زیر شاخه گربه سان ها هستند و حاصل جفت گیری ببر و شیر: در طبیعت، ببرهای نر به صورت ذاتی با ببرهای ماده جفت گیری می کنند و شیرهای نر با شیرهای ماده.

در طبیعت هیچ گاه ببر با شیر جفت گیری نمی کند اما در اسارت این اتفاق می افتد البته این جفت گیری با دخالت و تلاش انسان شکل می گیرد.

هرگاه ببر نر با شیر ماده جفت گیری کند توله ای قدرتمند به نام تایگون به دنیا خواهدآمد و هرگاه شیر نر با ببر ماده جفت گیر کند توله ای عظیم الجثه به نام لایگر به خانواده آن ها اضافه خواهدشد.

تایگون ها و لایگرها موجودات بسیار جالبی هستند که هم شاخصه هایی از سلطان جنگل را دارند و هم شبیه یک ببر رفتار می کنند، جانورشناسان، تایگون ها و لایگرها را عجیب ترین گربه سان های دنیا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم ببر، نیم شیر (+عکس)

نیم ببر، نیم شیر (+عکس)