مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:352017-11-18اجتماعي

تکمیل خط انتقال آب قصر شیرین - سرپل ذهاب و شبکه آب شهری


تکمیل خط انتقال آب قصر شیرین به سرپل ذهاب و ترمیم شبکه آب این شهر انجام شده و از روز گذشته بازسازی شبکه های توزیع آب روستاهای منطقه آغاز شده است.

- مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: تکمیل خط انتقال آب قصر شیرین به سرپل ذهاب و ترمیم شبکه آب این شهر انجام شده و از روز گذشته بازسازی شبکه های توزیع آب روستاهای منطقه آغاز شده است.

محمد پرورش در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: طی روزهای گذشته 100 حمام سیار و 50 دستشویی در نقاط مختلف شهر سرپل ذهاب برپا شده است و 36هزار بسته آب 1.

5 لیتری در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

او گفت: نیروهای امدادی آبفای استان تهران در قالب هشت گروه فعالیت دارند و با اقدام این نیروها سیستم تصفیه خانه آب سرپل ذهاب ارتقا یافته است.

پرورش هم چنین از راه اندازی دوباره تصفیه خانه فاضلاب این شهر خبر داد و با تشریح روند امدادرسانی نیروهای این شرکت در حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه گفت: نیروهای آبفای استان تهران در بخش های کنترل کیفیت آب (آزمایشگاه های سیار و نمونه برداری)، ترمیم خطوط لوله و شبکه توزیع، باز راه اندازی تصفیه خانه های آب و فاضلاب، توزیع اقلام ضروری (بسته های آب، چادر و خوراک) و استقرار سرویس های بهداشتی (حمام و دست شویی) در حال کمک رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط انتقال آب قصر شیرین - سرپل ذهاب و شبکه آب شهری

تکمیل خط انتقال آب قصر شیرین - سرپل ذهاب و شبکه آب شهری